Cross-cultural writing for global thinkers

  • Pharmaid: strategie en prospectie in het Nederlands en Frans

    01.11.2018

    Ze zijn jong, briljant, ambitieus. Daarom hebben de scheppers van het Pharmaid-platform voor farmaceutische beroepen een beroep gedaan op CompanyWriters om verder in het Nederlands en Frans te prospecteren. Resultaat: een brochure, brieven en een…lees meer

  • IDDUP: copywriting en vertaling om hoger te reiken!

    15.09.2018

    De ideeën van Isabelle Damoisaux-Delnoy bijeenbrengen en er de impuls aan geven die nodig is voor de ontwikkeling van het Atrium, het eerste rurale Business Center van Wallonië: een opdracht die CompanyWriters met genoegen heeft…lees meer

  • Laïliza, een strategische communicatie van fluweel

    01.08.2018

    CompanyWriters bekijkt de boodschappen van Greta VdH opnieuw en maakt haar ambities concreter. Een op maat gesneden copywriting en zeer geavanceerde webinhoud voor een overzicht dat de opdracht van de onderneming weer centraal stelt. Ontdek…lees meer

  • Strategisch advies voor Yes4

    01.07.2018

    Voor deze derde uitgave van het evenement “Een Belgische chef in Tanger” ziet Yes4 de zaken groot! Vanaf de eerste brief tot het eerste verschijnen in het televisiejournaal: briefing, coaching en copywriting op maat voor…lees meer

  • Skylane Optics, op weg naar een wereldwijd netwerk

    18.12.2017

    Lima 2014. Tijdens de prinselijke handelsmissie van 2014, een hartelijke ontmoeting in het presidentieel paleis die vertrouwen schept. Er volgen verscheidene vertaalaanvragen voor zowel juridische als technische teksten over de producten die Skylane in Azië…lees meer

  • B19 Mag #3, focus op de menselijke factor

    20.11.2017

    De B19 Mag Liège-Bocholtz is het tijdschrift van de gelijknamige Business Club. Het magazine vertelt het actieve leven van de club, de conferenties en events die er plaatsvinden en legt daarbij de nadruk op de…lees meer