Cross-cultural writing for global thinkers

Redactie

Uw ideeën nauwkeurig uitdrukken, doelgroepen definiëren, uw communicatiestrategie vastleggen, uw terminologie en stijl duidelijk weergeven, de waarden van uw onderneming integreren.

Coherent communiceren is voor onze experte en empathische copywriters eerst en vooral een kwestie van luisteren en analyseren. Zij brengen uw boodschap op een duidelijke en vlotte wijze over. Sober en efficiënt om te raken, te informeren of te overtuigen. Ieder woord is een weloverwogen keuze, samen met u.

Wij geven vorm aan uw projecten op verschillende manieren van de eerste tot de laatste pagina, van het aanvankelijke concept tot de laatste versie.

Documenten: folders, presentatiebrochures, perscommuniqués en advertenties, hoofdartikels, interne en externe ondernemingsbladen, rubrieken, slogans, speeches, zakenbrieven, jaarverslagen, wenskaarten, …

Web: Internet sites, newsletters, e-mailing, pagina’s op Facebook en LinkedIn, …

 

Unificeren

Verscheidene redacteurs hebben aan de opstelling van een van uw document meegewerkt. Om de verschillende onderdelen met het imago van uw onderneming te laten overeenstemmen en uw communicatiedoelstellingen te bereiken, zullen onze copywriters de tekst unificeren. Het verfijnwerk betreft voornamelijk de woordkeuze, het toepassen van een uniforme spelling en globale stijl waarbij ze ook aandacht schenken aan de lay-out, letterpolis, weergave van de cijfers en zo meer.  Om aan al uw wensen tegemoet te komen, zullen wij daarbij steeds een interne procedure opstellen.

Creatieve redactie

Een boodschap die raakt of overtuigt, een slogan die inslaat, soms is het een pure creatie, zelfs ongebreideld. Maar altijd doordacht, in elke zin van het woord. Het is een kwestie van codes omzetten en culturele ontcijfering.Onze copywriters jongleren met tekens en hun betekenissen, met woorden en zinnen, hun muziek en schrijfwijze. Zij spelen met de verwevenheid van literaire teksten of cultuurgebonden uitdrukkingen om een zinvol geheel te vormen.