Cross-cultural writing for global thinkers

Onze waarden

De wil om uit te munten steunt op fundamentele waarden. Door ze elke dag opnieuw aan te halen, slaagt CompanyWriters erin een vertrouwensrelatie tussen haar klanten en haar medewerkers op te bouwen.

  • Kwaliteit:  Aandacht, empathie, analytisch denken, nauwkeurigheid, strategie, ervaring, het werken volgens welbepaalde processen en procedures zorgen ervoor dat iedereen binnen zijn expertiseveld werkt, waar zijn vaardigheden een reële toegevoegde waarde betekenen voor het hele team.
  • Transparantie: de processen zijn duidelijk omschreven, iedereen is er zich van bewust dat de anderen van zijn werk afhangen, de opdrachten worden onderling besproken, opgenomen en gecoördineerd door de projectleider.
  • Vertrouwelijkheid en verantwoordelijkheid: elk project behoort de klant toe, wij respecteren zijn wens voor een vertrouwelijke behandeling ervan en werken met hem tot de succesvolle afronding van zijn opdracht.
  • Beschikbaarheid: iedereen dient constant beschikbaar te zijn en soms worden de prioriteiten bijgesteld: opportuniteiten verschijnen en verdwijnen even snel.
  • Nederigheid: zich in vraag stellen, als leider of projectleider, vaak genoeg opdat ook de medewerkers gevoelig blijven voor hun constante bijscholing.
  • Moed: een fout is altijd een gelegenheid om de klantenservice te verbeteren: we zijn bereid om die te corrigeren en gaan ervoor.

Ons kwaliteitshandvest weerspiegelt deze kwaliteitsfilosofie.